vrijdag 21 april 2017

7 donut diy's!

Hallo!

Guys, ik heb echt een donut verslaving, en dan heb ik het niet over eten (oké dat ook), maar over craften! Daarom zit deze blogpost helemaal vol met donut knutsels en inspiratie!


Numero uno!
Donut bordje! Deze is heel makkelijk, het enige wat je nodig hebt is een bordje van de action (kost bijna niks, want ja, action) en keramiekstiften. (Die heb ik van bol.com)
En dan teken je gewoon een donut, je schuift hem even in de oven en klaar!


Nummertje 2.
Dit zijn een soort van snoepjes/versiering voor je ontbijt/versiering voor cupcakes.
Wat doe je: Je koopt van die ontbijt dingen met honing.
Dan doop je ze in glazuur en pleur je er wat sprinkels overheen klaar!!
Wat wel jammer is: ze worden snel oud:-(


1..2......3!! 
Donut slinger!
Hoe maak je dit?
Je hebt nodig: gelig papier, papier met kleur naar keuze en versiersels (gebruik hierbij je fantasie)

-Je begint met iets ronds, ik heb een rol tape gepakt. 
-Dit trek je om op het gelige papier en knip je uit.
-Dan pak je een andere kleur (naar keuze) en daar teken je lichtjes met potlood hetzelfde rondje op en daarin teken je dan de vorm die je wil voor de glazuur.
 -Die knip je uit en plak je op de gelige rondjes.
-Dan teken je in het midden een rondje op de achterkant en snij je die uit met een mesje.
-Daarna kun je gaan versieren, ik heb dit met confetti, touw en zelfs echte sprinkels gedaan!


Dit is geen diy maar ik wilde jullie dit wel heel graag laten zien. Dit is mijn coole donut kussen! 
YAY leuk!;-)


DIY 4!
Een pot!
Deze heb ik versierd met gouache. Op de deksel heb ik een donut gemaakt en op de pot zelf sprinkels!


Deksel close up!


Na 4 komt...5!
Dit is heel makkelijk en leuk. 
Een strijkkralen donut! Tja hoe het moet spreekt een beetje voor zich.
Ik heb ze opgehangen op de kast, maar je kan er ook een rietje doorheen doen en dan is het zo'n ding voor op je beker zodat er geen vliegen in komen en je kan er ook twee maken en dan een paar kraaltjes tussen lijmen en er dan een oortjes opberger van maken;-)


6.
I Donut Care! 
Dat leuke klembordje is van de big bazar en die quote heb ik zelf gemaakt:-P
Very easy, Very fun!


Nummer 7! De laatste!
Donut boobs.
Voor deze diy heb ik een plaatje van een donut van internet gepikt, uitgeprint op transfer papier en gestreken op een shirt dat ik nog had. CUTE TOCH!!?


Dit was het!

Houden jullie van donuts? 
Ik wel nom nom;-)

XXX
Lotte

1 opmerking: