vrijdag 30 juni 2017

DIY Galaxy schoenen!

Hoi hoi!
Ik ben terug met vandaag een leuke diy! Want ja, wie houd er nou niet van diys?

We gaan deze super coole galaxy gympen maken!

Zijn ze niet cool? Ik heb ze op instagram gezien en ik dacht gelijk jeuj die ga ik maken!

En nou deel ik de diy met jullie!

Wat heb je nodig?

-Witte gympen (kosten niet veel, kijk bij Action of een schoenenwinkel)
-Alcohol (koop je bij Dio)
-Correctie pen (Hema, Action enz.)
-Stiften in galaxy kleuren (paars, blauw, roze, zwart) 

Wat moet je doen?
-Haal allereerst de veters eruit, want je wil dat die wit blijven.
-Kleur allebei de schoenen helemaal in, ga los met de kleurtjes, laat de innerlijke kleuter in jezelf gaan. Zorg dat je zwart en blauw het meest gebruikt.
   -Ga dan over de schoenen heen met alcohol. Ik heb een kwast gebruikt om het er een beetje op te  druppelen.
  -Wacht tot ze een beetje droger zijn (niet helemaal droog) en zet er witte stipjes op met de correctie pen.
-Laat het nu verder drogen (Duurt niet heel lang) en rijg de veters er weer in.


TADAAAAAA
Handmade galaxy shoes, no one has the same, totally unique.
En reken maar dat je complimentjes krijgt!

Bye bye!
-X-
Lotte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten