woensdag 4 oktober 2017

Jottem! Ik heb een ukelele!

Al een tijdje heb ik een super toffe vet gave ukelele en vandaag deel ik mijn ukelele enthousiasme met jullie!

 Tadaladokie! Dit is 'm! Is 'ie niet aswesome!! Hij is GEEEEEL!!

Hij was 32,- euro, wat helemaal niet duur is voor een ukelele! En hij klinkt prima! Je hebt zelfs nog goedkopere die ook prima zijn!
Dit is 'm.

Oké, genoeg over mijn ukelele, nu laat ik jullie wat youtubers zien!

1. StuffbyJas. 
Een vrolijk kind dat liedjes covert en ook zelf liedjes schrijft.
2.MaisieKate
Covers en zelfgeschreven liedjes met ukelele en gitaar (en collabs met Jas)

3.Tessa Violet
Een iets bekender kanaal met veel eigen liedjes en covers, maar ook inspirerende videos.

4. Doddleoddle
Als je doddleoddle niet kent, ga je schamen!! (En ga gelijk ook even haar videos bekijken)
Dodie: het leukste, blijste, inspirerenderste meisje op youtube! 
De allerleukste liedjes en covers vind je hier. (Ook heeft ze nog een ander kanaal: Doddlevloggle)
5.Elise Ecklund
Tutorials! Waar zou ik zijn zonder tutorials! (Waarschijnlijk gewoon thuis op de bank maar ok)
Elise maakt tutorials van de leukste liedjes, vooral veel Twenty One Pilots.
6.The Ukulele Teacher
Even dikke shoutout naar The Ukulele Teacher, zingen kan die niet, maar man, wat heb ik veel van deze ginger geleerd! Haha! Nee maar echt, voor de beste tutorials moet je bij hem zijn.

Goed dat waren de youtubers. 
Om deze post met een lach op je gezicht weg te klikken heb ik hier een foto van Harry Styles met een ukelele:
Jottem.
Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten