maandag 27 november 2017

8 leuke, inspirerende youtubers!

Wat is er nou leuker dan nieuwe youtubers ontdekken? (Oké, vast een heleboel, maar het is wel leuk.)
Dusss...vandaag laat ik jullie een aantal van mijn favorieten zien! (En hun instagram acounts.)

1. Jordan Clark (@jordan.e.clark)
Jordan maakt de leukste video's over (art) journaling, snail mail en meer. 
Haar hele kanaal heeft een soort van romantische vibe. Ook zeer geschikt als ASMR.

2. Snazzyavery (@snazzyavery)
Iedereen die van journaling houd raise your hand! 
Snazzyavery is de perfecte inspiratie bron voor je journal. Als je Jordan leuk vind, dan vind je Avery vast ook leuk!!

3. Shayda Campbell (@shaydacampbell)
Shayda maakt vooral video's over handlettering en illustratie, maar ook heel veel andere leuke video's! Als ik geen inspiratie heb kijk ik vaak even op Shayda's kanaal!

4. Hi I'm Mimi (@hiimmimib)
Als je in een dipje zit is dit het perfecte kanaal! Mimi's enthousiaste en opgewekte karakter beurt mij altijd op! Ze maakt video's over eigenlijk van alles. Vooral lifestyle. (Op een leuke inspirerende manier.)

5. Hermione Chantal (@hermionechantal) 
Perfect voor een vrij middagje! Hermione maakt vooral room (decor) video's. Tips voor het organiseren van je kamer, leuke diy's  en budget tips, je vindt het allemaal!

6. EliseDingen (@elisedingen)
Tja, wie kent haar nog niet? De altijd vrolijke Elise, met haar snailmail sundays en leuke diy's.
Altijd inspirerend en leuk!


 7. Fran  Meneses (@Frannerd)
Een van mijn favoriete illustrators: Fran! Fran maakt inspirerende, maar tegelijkertijd hilarische video's over illustrator zijn. Bekijk ook even haar etsy shop!

8. Chantal Lenting (@i_stolethemoon)
 Jaaa! Chantal! Mijn favoriet op het moment! Chantal maakt video's over..tja best veel! Zo heeft ze al een plan with me, een vlog en twee lookbooks gemaakt! Ook leuk is haar blog, oceaangroen.

Veel plezier met het bekijken van talloze leuke youtube video's!


 -X-
Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten