zondag 7 januari 2018

How to be a unicorn (make up review)

Wie wil er nou niet een unicorn zijn? 
Glitter zweten, regenbogen kotsen, snoep poepen, fantastisch toch?
Helaas kan dat niet, maar ik kan je wel laten zien hoe je er uit kan zien als een eenhoorn!


Namelijk: met make up!

Dit is glittersnot. Je koopt het bij de Dio, en waarschijnlijk ook andere drogisten. (Ze hebben een hele unicorn collectie!)
Je kan het op je gezicht smeren als een soort highlighter of in je haar.
(Tip: mix het met knutsel glitters en maak een rainbow roots!)


Hier een filmpje:


Dit is een rainbow highlighter: 

Ik was eerst van plan het zelf te maken met oogschaduw, maar eenmaal in het Kruidvat zag ik deze.
Makkelijker en goedkoper.


Het is echt heel mooi, heel licht. (Je wil natuurlijk niet een felle regenboog op je gezicht) (Of wel, kan natuurlijk ook)

Ja. Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen.
Ik maak nooit beauty blogposts /reviews.

Maar goed. Ik ben heel tevreden met beide producten, ik raad het je aan!

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten